رونالدوی برزیلی: بین کریس رونالدو ومسی، مسی راترجیح می دهم

 

چیزی که درمورد مسی مرا تحت تاثیر قرار می دهد،نحوه هدایت توپ با سرعتی بالا و درنزدیکی پاهایش است. این کار چه برای یک مهاجم و چه برای مدافع سخت است.

سایت گل- رونالدو لوئیس نازاریو اسطوره سالهای نه چندان دور تیم ملی برزیل معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست و او را یک گام جلوتر از کریستیانو رونالدوی پرتغالی می داند.

او که لقب پدیده را نیز یدک می کشد در ادامه صحبت هایش درمورد نیمار نیز اظهارنظر کرده و گفته: « نیمار یک گام عقب تر از دو ستاره دنیاست. البته او هنوز در مسیر حرکت برای رسیدن به ستاره پرتغالی و ستاره آرژآنتینی است.»

رونالدو درگفتگو با برنامه میسائو2014 که از شبکه اسپورتی وی پخش می شود درپاسخ به سوالی که از نظر او بهترین بازیکن دنیا کیست گفت:« کاری تکنیکی است که بتوان یک بازیکن را برتر از دیگری دانست. وقتی که افراد برای انتخاب برنده توپ طلا رای می دهند، ویژگی های مختلفی درنظر گرفته می شود ولی من فکر می کنم که کریستیانو رونالدو و مسی دو بازیکن برتر دنیای فوتبال هستند. در بین این دو، من مسی را ترجیح می دهم؛ چون به نظرم جزئیات تکنیکی بیشتری دارد. چیزی که درمورد مسی مرا تحت تاثیر قرار می دهد،نحوه هدایت توپ با سرعتی بالا و درنزدیکی پاهایش است. این کار چه برای یک مهاجم و چه برای مدافع سخت است.»

او در ادامه راجع به نیمار ستاره کنونی تیم ملی برزیل گفت:« نیمار هنوز یک گام از کریس و مسی عقب تر است ولی با یک پروژه عظیم و توقعاتی که درسالهای آینده از او می رود، قطعا در جمع 3 بازیکن برتر توپ طلا خواهد بود. او مبدل به بازیکن بزرگی خواهد شدو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان برزیل و دنیا نامش را درتاریخ ثبت خواهد کرد. نیمار در مسیر خوبی است.او  کاریزماتیک است؛ کاملا متمرکز و حرفه ای کار می کند ودرمسیر مناسبی قرار دارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 دی 1392 | 10:9 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.